FAQ

Często zadawane pytania (FAQ):

Pytanie: Co trzeba zrobić aby porozmawiać z Doradcą?
Odpowiedź: Należy zadzwonić na numer o podwyższonej opłacie (4,92 zł/min) obok doradcy lub należy zakupić minuty (już od 2,99 zł/min), które można wykorzystać na rozmowy z wybranymi doradcami. Zakup można dokonać po uprzedniej rejestracji w serwisie lub poprzez kod wysyłany na adres e-mail/SMS. Jeśli płatność za zakupione minuty została zaksięgowana i konto zostało doładowane zakupionymi minutami, można nawiązać połączenie z danym Doradcą klikając na przycisk "Zamów rozmowę". 

Pytanie: W jaki sposób można doładować konto?
Odpowiedź: Dostępne metody doładowania konta to: BLIK, przelew i karta płatnicza.

Pytanie: Czy muszę się zarejestrować?

Odpowiedź: Nie, rejestracja nie jest konieczna, by móc korzystać z możliwości Serwisu. Można skorzystać z numerów o podwyższonej opłacie 0-708 (4,92 zł/min) lub zakupić pakiet minut z wykorzystaniem e-mail/SMS

Pytanie: Czy rejestracja jest bezpłatna?
Odpowiedź: Tak, rejestracja jest bezpłatna.

Pytanie: Co muszę zrobić, aby nawiązać połączenie z doradcą w cenie od 2,99 zł/min?
Odpowiedź: Aby nawiązać połączenie z doradcą, należy zakupić pakiet minut, a następnie kliknąć na pole "Zamów rozmowę" obok wybranego Doradcy.

Pytanie: Czy rozmowy są nagrywane?
Odpowiedź: Rozmowy w Serwisie nie są nagrywane.

Pytanie: Jak odzyskać hasło?
Odpowiedź: Na zakładce logowanie, należy wybrać opcję Przypomnij hasło, a następnie postępować zgodnie z poleceniami.

Pytanie: Czy mogę korzystać z Serwisu Aurerium.pl będąc zagranicą?
Odpowiedź: Korzystanie z Serwisu zagranicą możliwe jest tylko w przypadku posiadania wybranych numerów z takich krajów jak: Polska, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Szwecja, Norwegia 

Pytanie: Czy obsługujecie wszystkie numery komórkowe?
Odpowiedź: Serwis nie obsługuje numerów telefonów rozpoczynających sie od wybranych cyfr. Pełna lista numerów znajduje się w zakładce Regulamin.

Pytanie: Czy mogę korzystać z telefonu stacjonarnego?
Odpowiedź: Tak, można korzystać z telefonu stacjonarnego.

Pytanie: Czy w przypadku "Zamów rozmowę" ponoszę dodatkowe koszty poza kosztem podanym w serwisie?
Odpowiedź: Minuty pobierane są wyłącznie z salda minutowego konta w Serwisie. Za połączenie poza wskazanym kosztem za minutę podczas doładowania - nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.

Pytanie: Co nastąpi po wyczerpaniu minut z mojego konta?
Odpowiedź: Po wyczerpaniu zakupionych minut nastąpi rozłączenie połączenia.

Pytanie: Czy mogę w trakcie rozmowy zakupić minuty?
Odpowiedź: Użytkownik ma możliwość zakupu minut w trakcie trwania rozmowy z Doradcą.

Pytanie: Gdzie mogę zobaczyć stan konta i ile minut już zostało wykorzystane?
Odpowiedź: Stan konta oraz wykonana dostępna liczba minut rozmów wyświetlana jest w panelu Użytkownika, po zalogowaniu się do Serwisu lub po wpisaniu otrzymanego kodu Prepaid.

Pytanie: Jak Użytkownik może się zalogować do swojego konta?
Odpowiedź: Logowanie do Serwisu odbywa się poprzez przycisk "Zaloguj się", dostępny na stronie głównej Serwisu, pod adresem: www.aurerium.pl

Pytanie: Czy mój numer telefon jest widoczny dla Doradcy?
Odpowiedź: Zarówno Użytkownik, jaki i Doradca nie widzi numeru telefonu. Połączenie pokazywane jest jako nasz Numer stacjonarny.

Pytanie: Od jakiego momentu następuje pobieranie minut z konta Użytkownika?
Odpowiedź: Minuty pobierana są od momentu nawiązania połączenia pomiędzy Doradcą, a Użytkownikiem. Wyjątek stanowią połączenia trwające krócej niż 30 sekund - przypadku takiego połączenia minuta nie jest pobierana.

Pytanie: Chciałbym otrzymać fakturę, co powinienem zrobić?
Odpowiedź: Jeśli potrzeba wystawić fakturę - prosimy o kontakt na maila: biuro@connectmedia.pl

Pytanie: Jaka jest procedura w przypadku pytań odnośnie działania Serwisu oraz innych zapytań?
Odpowiedź: W celu skontaktowania się z Zespołem Aurerium.pl, prosimy o kontakt na adres mailowy: biuro@connectmedia.pl

Dodatkowe informacje i wskazówki techniczne:
- Zaleca się wyłączyć na wskazanych numerach pocztę głosową